Kirkekontoret
Kontortid: Mandag til fredag fra kl. 9.00 - 13.00
Torsdag tillige fra kl. 15.00 - 17.00
Medarbejdere:
Daglig leder/kordegn: Kristian Nøhr: krhn@km.dk
Kordegn Villy Schmith: vis@km.dk
Kordegnemedhjælper Karen M. Bach: kmba@km.dk
Kordegnene på kirkekontoret koordinerer alle kirkelige handlinger i Varde sogn og udsteder attester i forbindelse med f.eks. dåb, navneændring eller bryllup.
Anmeldelse af fødsler, omsorgs-og ansvarserklæringer, navngivning, navneændring, bisættelser/begravelser og bestilling af attester indgives så vidt muligt digitalt via www.borger.dk
Vil man i stedet anmelde det på en blanket, kan de kan hentes her: www.personregistrering.dk
DU ER ALTID VELKOMMEN TIL AT KONTAKTE KIRKEKONTORET, DER GERNE HJÆLPER OG BESVARER SPØRGSMÅL